你看到了   我看到的天空

You see     I see the sky

天空很藍    很藍是一樣的

The sky is blue      is blue is the same

幸福的藍    溫暖的藍

Happy warm blue   blue

在你眼裡  在我心裡  共同的藍天 

In your eyes     the blue sky      in my heart     together

我們的天空很藍  

 The sky is blue

天空很藍  為了你    天空在現藍天   與你相見 

The sky is blue    is blue in the sky      for you and you meet

天空很藍 為我   心裡出現藍天   與我相遇

The sky      is blue sky of my mind      and I met there

只因為想再    你臉上笑容

Just because    want to see      you smile

只因為想在看    我心中微笑

Just because    want to see     my heart smile

 

天空很藍  為什麼而藍 

 Why the blue sky   is blue

不為什麼  就只是單純的  簡單的相遇

Why not    simply     meet simple

你看到的天空很藍

You see the sky is blue

我看到了心中的天空很藍

I saw the heart of the sky is blue

因為我們都遇到了自己的天空很藍

Because we have experienced their own sky is blue

飛雲躍山

arrow
arrow
    全站熱搜

    Alieen 發表在 痞客邦 留言(17) 人氣()