Take me to your heart(中英對照版) - michael learns to 

  music:jacky zhang

  words: jascha richter

  Hiding from the rain and snow

        藏身于雨雪之中
  Trying to forget but I won't let go

        努力忘記,但我怎能就這樣離去
  Looking at a crowded street

       看著熙熙攘攘的街道
  Listening to my own heart beat  

       卻只能聽見自己的心跳
  So many people

       這麽多的人
  All around the world

       在世界上
  Tell me where do I find

       請告訴我在哪裏可以找到
  Someone like you girl

       像你一樣的女孩
  Take me to your heart

       將我留存心間
  Take me to your soul

       與你的靈魂相伴
  Give me your hand before I'm old

       給我你的手,在我老去之前
  Show me what love is

       問情爲何物
  Haven't got a clue

       在我們彼此離開前
  Show me that wonders can be true

       問奇迹上演

  They say nothing lasts forever

       他們說沒有什麽可以天長地久
  We're only here today

       我們也能此時相守
  Love is now or never

       現在或者永不回頭
  Bring me far away

       請帶我一起遠走
  Take me to your heart

       請愛我吧
  Take me to your soul

       與你的靈魂相伴
  Give me your hand and hold me

       給我你的手擁我入懷
  Show me what love is

        問情爲何物
  Be my guiding star

       讓星辰照亮我路
  It's easy take me to your heart

      其實愛我真的很簡單
  Standing on a mountain high

       站在高山之顛
  Looking at the moon through a clear blue sky

       看著月亮高掛於清澈的藍天
  I should go and see some friends

       也許我應該去和朋友們在一起
  but they don't really comprehend

       但他們真的不明白我此時的心情
  don't need too much talking

       不需要繁瑣的言語
  without saying anything

       甚至可以一語不發
  All I need is someone

       我僅僅需要
  who makes me wanna sing

       一個能讓我歡樂而歌的人

怎樣啦  肥來  I dont know  

我們擁有怎樣的心態,就有怎樣的價值

不一樣人演繹著,不一樣的生命的本質

叢雲消散,泥土芬芳

咀嚼美麗優雅的詩意

每一涓滴,把愛和喜悅溶入

闊別亙古,一直在尋找那句話

真心真情,一切都會得到照應

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Alieen 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()