chocolate ice~歌詞

Bring me to the sea of sugar and spice
帶我去充滿糖和香料的甜蜜之海
Reminiscing through some chocolate ice
在巧克力冰淇淋中追憶
Tik tok take time to be gentle and kind
給我時間變得溫順和善良

 

You sweat cause you run and run all day in my mind
你每天在我腦海中跑來跑去,都流汗了
Fly to the moon and the sun and let's go have fun
飛向月亮和太陽,去尋找快樂

Come and take my hand
來牽著我的手
and free our soul again
再次釋放我們的靈魂

Fly to the moon and the sun
飛向月亮和太陽
and let's go have fun
去尋找快樂

It's 123 my love is plain to see
數123,我的愛平原一般顯而易見

What I do for you baby do for me
寶貝我能為你做什麼呢
Let me serenade your soul
讓我為你的靈魂哼首小夜曲
When you're feeling down and low
當你覺得輕鬆無比,快樂地下降

Let the music come alive  let tenderness arrive
讓曲子再生動些   再唱一遍

Let me serenade your soul
讓我為你的靈魂哼首小夜曲
When you're feeling down and low
當你覺得輕鬆無比,快樂地下降
Boy you make me feel so high
男孩子你讓我覺得好開心
Together we can fly
我們一起可以翱翔

arrow
arrow
    全站熱搜

    Alieen 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()