Wonderful Life美好生活~歌詞

Here I go, out to sea again,
我又一次去到了海邊
the sunshine fills my hair
陽光充盈在我的秀髮
and dreams hang in the air.
和我未完成的夢想中
gulls in the sky
海鷗在天空中盤旋
and in my blue eye.
映在我的藍眼睛裡
you know it feels unfair.
你知道這不公平
There's magic everywhere.
魔力存在於各處
look at me standing,
我又是一個人
here on my own again,
獨自站在這裡
up straight in the sunshine.
陽光直灑
no need to run and hide,
不用逃走和躲藏
It's a wonderful, wonderful life.
這是美好的,美好的生活
no need to laugh and cry,
不用大笑和痛哭
It's a wonderful, wonderful life.
這是美好的,美好的生活

The sun's in your eyes,
陽光映入你眼
The heat is in your hair.
熱度在髮絲中上升
They seem to hate you
他們好像討厭你
because you're there.
因為你在這裡
and I need a friend,
我需要一個朋友
Oh! I need a friend
噢!我真的需要一個朋友
To make me happy,
讓快樂伴我
Not stand here on my own.
而不是我獨自一人
Look at me standing,
我又是一個人
Here on my own again,
獨自站在這裡
Up straight in the sunshine.
陽光直灑
No need to run and hide,
不用逃走和躲藏
It's a wonderful, wonderful life.
這是美好的,美好的生活
No need to laugh and cry,
不用大笑和痛哭
It's a wonderful, wonderful life.
這是美好的,美好的生活

I need a friend,
我需要一個朋友
Oh! I need a friend
噢!我真的需要一個朋友
To make me happy,
讓快樂伴我
Not so alone.
不至如此孤獨
Look at me here,
我又是一個人
Here on my own again,
獨自在這裡
Up straight in the sunshine.
陽光直灑
No need to run and hide,
不用逃走和躲藏
It's a wonderful, wonderful life.
這是美好的,美好的生活
No need to laugh and cry,
不用大笑和痛苦
It's a wonderful, wonderful life.
这是美好的,美好的生活
No need to run and hide,
不用逃走和躲藏
It's a wonderful, wonderful life.
這是美好的,美好的生活
No need to laugh and cry,
不用大笑和痛哭
It's a wonderful, wonderful life.
這是美好的,美好的生活
wonderful life,
美好的生活
It's a wonderful life
這是美好的生活

 

 

心靈SPA~欣悅詞

我來到我的心靈海邊

美麗海邊有浪花相陪 

海浪的味道傳入心中 

心靈SPA回盪飛揚起

海鳥來回盤旋白雲天

深深映入我的腦海裡

 
如果知道也明白心屋

它的神魔力存在心田

美麗花開啟人人的心

你我心在這裡不孤獨


陽光亮輕灑美麗心靈

不必怕靠近自己內心

這是美妙的,心悅的

用歡笑喜悅甜美心田

這是心靈,心靈生活


陽光片灑映入我眼簾

我有熱情心漸漸升起

心靈SPA就是愛你我

因你我的心就在這裡

心靈打開奇妙心靈屋

就像陽光直灑心田
 
不需逃走和躲藏
 
這是美好的,美好的心靈

 

噢!心靈SPA照亮哦

是快樂是笑意伴心靈

心靈SPA不再孤獨著
 

 

不需苦笑和痛苦
 
這是美麗的,美麗的生活

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Alieen 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()